2D`s Diary...
經過F.1呢一件..
相信大家已經成長左..
所以..我地再唔係F.1仔啦..
我地升上F.2..一定仲有好多野要面對..
所以大家唔好咁易咁放棄丫..
Diary1D
暱稱: 2D'' Class...
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
士多啤梨回復原貌lu!!...
有人變左!!!
反ms wong大行...
注意~~~
驚你老鼠米奇!!!!
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
我地既..留言板
Forever friend
....若照片有日退色 你在文字裹給我 好天氣 ..曾共你天天相對 失戀也一起 ......有些造作一點句子 其實心絲不小 ....共你擔心功課 趕不到限期
站內搜尋
2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


^^,hi~開張冇幾耐,咁我就做第二個啦~ 開心 分類: 未分類

   今日,都ok啦,,,

ih堂個陣好快過呀,,點解??因為我地勁係度傾計lo∼好想堂堂都冇miss呀sir上堂呀!

唉!冇可能實現嫁啦,算吧啦。

到呀『煉奶強』個陣呢,我先記得我冇帶書喎,真黑仔!!

唉,,,,eng冇野講囉!miss wong佢個死人心理變態怪,佢一句抄書害死千千萬萬既人呀,死更年期三八!!

lunch,算啦,唔講啦,大家心照啦∼我只可以講既係,某某,你真幸福!

maths,,,,勁溫書,冇人理到呀sir講咩。(算啦∼波子,我地係咁嫁啦!)

中文,都ok啦,我勁冇聽書,淨係係到擔心默書合唔合格炸。唔合格,都冇所謂啦∼

今日飛去mk個陣見到樊祥太(某位小學同學),我真係黑仔啦!!

講多一樣野先,

『紅魔鬼』對『車仔』

  0  :  3

shit,唔應該,曼聯車路士打假波,落錯注,勁唔抵呀!><”




訪客留言 (返回 Diary1D 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]