今日詹B堂,
教D男仔點媾女,
超爆笑.......
放學要練波,
練到6點到,
走人,
返到屋企好鬼"支力",
唔打LA,聽日要8點30分返到學校,
88.........
P.S.大家可唔可以做我D掛名屋企人??一個屬於1D既論壇......http://web.guestbook.com.tw/b10/index.php?mforum=tmgss1d