今日
實在係一個値得開心的日子
係Christmas celebration
玩左好多嘢
同好多人影相
鄺婉怡好好笑
影影下相
無la la打個交叉
問
「咪著,邊部機先?」
再影過
見到Erica係度笑
又問
「你係咪玩嘢呀」
終於影到la
琴日
係Daisy慶功
好多人都有黎
有好多嘢食
多謝梁敏蝦嗰$600
一開始就睇片
見到我地D F1
唱得好大聲(勁)
跳得好齊(叻)
帶左部相機返學
打算同梁敏蝦影相
哈 如我所願
影到la
又講番今日
本來
寫左張Christmas card比副社長
可惜
最後搵唔到佢
送唔到比佢(慘)
Merry Christmas
&
Happy New Year
今日勁happy呀,因為去咗圓方溜冰la,又終於搞定咗呢個Qooza!!!!!!
勁happy 勁happy
今日重買咗支話會結冰既可樂($10)
等咗勁耐
都係冇反應
結果
用$10買咗支普通可樂
哈哈(苦笑)