今日考Math同中文口試!
放左學就去左唱K!
我.啊大同矮妹一間房!
啊廖.敏s同啊譚一間房!
唱完唸住睇戲!
點知冇得睇!
之後去左KH公園玩啤!
超cool呀!
輸左要跳石春!
我跳12下.啊大跳30下.矮妹跳6下.敏s跳9下!
之後玩完就歸家!
啊Ming生日快樂!
又係考試!
考EPA.電腦同英文口試!
唔多好!
等考口試個時!
反版吳敏兒上P.E.!
佢跑個時個波超勁!
笑死我地!
考完口試都成1點幾!
之後食小雨天!
之後去左公園坐!
跟住就歸家!
啊文同運吉生日快樂!
今日都係考試!
考Hist同G.E.!
之後放學又係歸家溫書!