| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
| 唉! |
分類: 未分類 |
今朝又係咁啦!
Phy係到睇野!
既好睇呀!
一路睇一路整野!
Maths又係硬做!
Geog!
Miss Lee被Benz同塊葉激到喊呀!
之後啊羅上左黎!
跟住冇野啦!
lunch之後就Music!
係到做音樂劇!
之後就睇返上次D野!
中文又係咁!
放左補Maths!
好悶呀!
又係硬做!
放左去M記!
thx哂國澆幫我地買六合彩呀!
希望中啦!
之後6點幾先走!
我等啊媽之後就去apm!
落去吉之島買野食!
買完就走啦!
返到家9點幾啦!
食完野就睇六合彩!
中左1個字!
大B生日快樂!
|
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
| 辛苦呀! |
分類: 未分類 |
今朝又係咁啦!
之後就要去會議室到攞獎!
好無奈囉!
Bio又係咁!
H.E.整pizza呀!
好正呀!
Maths又係咁呀!
lunch之後就英文!
又係咁啦!
Chem ok啦!
放學就休息10分鐘再上Chem!
再上就悶到嘔呀!
坐到背隻痛呀!
辛苦到呀!
第一次覺得Chem堂悶呀!
放左就即走!
返到家就自己食飯! |
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 唔公平呀! |
分類: 未分類 |
今朝又係咁啦!
Maths又係咁!
EPA Miss張冇返!
Miss Chu代!
我地係後邊玩呀!
之後就要落去開會!
講D無聊野!
Hist又係咁!
lunch之後中文!
嚴sir上呀!
悶!
英文做口頭報告呀!
Miss Ng勁唔公平囉!
睇人黎俾分既!
放左學就去左KH M記!
5點幾啊廖佢地黎左!
之後就硬玩肥傑!
6點幾先走! |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 123 | »
|