今日10點幾先起身!
之後就係到做功課!
做完就落apm買耶啦!
去無印買左2枝筆同1本簿!
之後就去playboy買左條手鏈!
跟住就落左去下面睇車太鉉同宋慧喬!
睇完就出KF揾矮妹佢地!
之後就排隊等入埸!
等等下就見到啊喜佢地啦!
到入埸啊大都未到!
我地坐係第5行到啦!
今日有關智斌.周國賢.麥浚龍.方大同.梁浩賢.薛凱琪.胡林.Krusty同At 17!
MC就係梁奕倫同曾淑儀!
我同啊明同周國賢影相呀!
啊明仲有同薛凱琪影相!
我就有周國賢同梁奕倫個簽名呀!
睇完我地係塊版到簽名!
之後就去葵廣食野!
食完就歸家!
Alex仔生日快樂!
|