今朝起身,,*牙大就即刻整早餐比我地食/\/\''好抵錫哇=]
之後大家呢就各自各精彩喇>v<''
番到去..又要聽miss 奶up野_*
整到我好眼訓/\/\''
歷史堂變番輝哥上哇''+||
無得傾計仔添..*
音樂堂唱歌仔牙-v-''
中文堂又要聽吳sirsir講書>w<''
個個都覺覺豬/\/\''
P.E堂做乜鬼體操喎...*
LUNCHTIME個個都食飽飽'']
A&D堂許SIR最後一堂哇,,,
我地比左驚喜佢>V<''
唔知佢開唔開心呢??!XP''
查經堂要作文哇...
所以有好多人都落左去閱讀..
真係跩豬豬哇..*
放學落雨牙_,,)']
番到屋企,,,大大同牙2都玩PSP哇.\_/.''
唔等我既''=]
之後我同牙4入房玩玩具/\/\''
XD''重打機機添哇>3<''
+,迪士尼家族!=]係1314滴!*無人可以整得散佢嫁,,:[>V<’’
|