聽日就考試lu...亦都意味住今年的生活又近尾聲lu...
時間系今年在我黎講過得真系好快~~(連鄭sir都咁講)
左好多事...有開心都有5開心~!
最開心當然系識左你地3A成班kai子(我都kai的:p)
考試喇大家要'奸巴爹'牙~~
老婆bb我愛你牙~~就算你變左大肥婆我都要你嫁!!!hehe~
信我啦好嗎>3<??