|
|
2009 年 1 月 1 日 星期四  |
2009年啦....  |
分類: 未分類 |
2009年啦....嗯!吾埋你地系2008年過得點...但系2009come啦~
我地5號就番學啦!番學後,我會張番學既特別事post出,同你地講講佢牙...xdd"
|
|
出爐時間2009-01-01 07:32 PM
|
2008 年 12 月 31 日 星期三  |
同2008講byebye啦.....  |
分類: 未分類 |
2008!byebye啦!!!希望咁多位系2009年都day day happy牙,張d吾happy既野都同2008年一齊講88啦...xdd''
嗯!我-新仔一個,大家要多多指教lu!!!如果你黎過,就介紹你dfd入黎啦....thx'' |
|
出爐時間2008-12-31 09:37 PM
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 |
|