exam就黎完la, 計計埋埋宜家暫時考左8科, 睇黎今次又要衰係bio, hist, ls手上架la, 次次都係咁, 今次已經好努力咁study架la...唔通我真係唔可以好番一次, 唔得我要博到盡, 就算唔開電腦, 唔睇電視, 我都要搞....掂.......佢.........
Exam就過左啦!但係接住落黎嘅日子就更加慘啦!我仲要面對派卷時刻,一但唔掂嘅話,唉!都唔識講啦!聽天由命啦!
我班主任聽日結婚喎~真係估吾到!近排特別多老師相繼結婚,吾知係吾係因為等到好心急,忍吾住可能係啦∼!
唉!真係黑仔呀!!!我今日冇帶Matilda番學,咁就比Ms.Mak駡左一餐!仲話要COPY野~不過好在最後佢改變主意,吾使我COPY姐!!!
太好啦~雖然今日落雨,但都好開心,因為我可以去玩呀~吾知個到點嘅呢?一定好多人嘅姐!
唉∼可憐的我呀∼今日都知做咩咁都話係我錯囉???我完全都冇收過任何通知!一次機會都吾比∼><氣死我啦∼