今日一起身 就沖左個早涼 時間急急就用個風筒
吹左就返學 係路上見到妹 同華 佢地傾緊電話就冇
去叫佢 行住過去對佢地笑下就走 返到學校上到課室
怕怕地 怕考試唔合格 第一/二堂 上科學 發試卷 個陣
幾驚發左見到合格 小息完左 可能放左假唔知上咩
課 行來行去都唔知上咩課 問左好多人 又人講上D&T
又人講家政煩死人 到左綜人課發試卷又合格.........
中文等等都合格開心到想哭 哈哈 講笑我點會哭.....
得返英文同數學未知分數 睇來都唔方好野...英文唔
洗講我估一定唔合格明天就知 分唔該你地唔好問我英
文分數 我怕冇面見你地 kaka 數學都幾怕下 考個
陣我半粒鍾就做晒 我估錯多過對 都係唔方好野 不
過起碼都有個信心係合格 今日天氣好凍 早上個陣都
唔凍 到左下午個陣凍死人 遲下我唔變冷血都唔得...
今日放學係學校班野叫我等佢地 企左一陣凍到死就去
坐點知仲凍過企過左一陣就返屋企........返到屋企悶到
死想升咪楓之谷之後幫雅升咪41都升唔到 因為手指凍
到唔零活 去左用熱水洗水好左好多 今日先幫雅升咪不
過唔知升唔升到41 盡力 妹你玩唔玩
|