開學la!!!
今朝一早就番左學
唉。。。番到去見到張classmate list。。頂
得幾個人系識得咋
仲要有一D系我唔想同距一班ge人
都已成定局。。
校長up完一大論野之後
個個都議論緊點解朝早甘早就要番學
同埋點解要做眼保健操
啊sir解釋完就開始派書
派完書核對時發現有5本書無
跟住啊sir就叫人去問。。
番來話我地眼花。。白癡ga
明明系無。。話人地眼花
之後就上左天台話系迎國慶升旗彩排。。仲話會有人來拍野tim
嗮左半個鐘頭。。嗮死吖。。
我企系最後有圍場地方。。嗮到我好少咋。。hehe
之後就番classroom收拾書本就走人lu..
嘩D書超級重ar。。但我都全部拿嗮番屋企la
分類: 個人日誌 |