本來打咗就快完成~點知禁錯掣ar!
成篇要再打過ar!!!!!火氣十足ar宜家!
諗住咁耐冇打,係時候打返篇~點知...
十五號賣旗ar~一朝早同BoBo一齊係唔知邊到賣la,開始
時候就幾好ge,起碼d人冇見到賣旗就掉頭走ar...過咗一
陣d人就越黎越cheap la~有個人話自己冇散子,點知佢一
拍落自己個褲袋就穿煲la...d散子聲就係佢褲袋傳出黎!響
得不知幾咁大聲~激到我ar!之後同BoBo入街市食野...過咗
半粒鐘先出返去繼續賣旗...11:15到就去交旗袋la~
一點幾同菜菜,蓉蓉,ar狗,Thomas & 朗一齊去健康
檢查ar...今次要入房check ar~本來都驚驚地ge,好彩
有人驚過我~呵呵呵!今次好好,冇事~but x朗就慘慘
地la~希望佢冇野la!
|