`.ω_____穎.ιn*G
http://www.xanga.com/your_love_520
Doraemon520
暱稱: `.ω_____穎.ιn*G
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
My feeling...
2010-10-15
2010-10-01
2010-06-04
快樂??
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 144
今日人氣: 29
累積人氣: 4935
站內搜尋
2007 年 8 月 16 日  星期四   晴天


好火ar!!!!!! 呆滯 分類: 未分類

本來打咗就快完成~點知禁錯掣ar!

成篇要再打過ar!!!!!火氣十足ar宜家!

諗住咁耐冇打,係時候打返篇~點知...

十五號賣旗ar~一朝早同BoBo一齊係唔知邊到賣la,開始

時候就幾好ge,起碼d人冇見到賣旗就掉頭走ar...過咗一

陣d人就越黎越cheap la~有個人話自己冇散子,點知佢一

拍落自己個褲袋就穿煲la...d散子聲就係佢褲袋傳出黎!響

知幾咁大聲~激到我ar!之後同BoBo入街市食野...過咗

半粒鐘先出返去繼續賣旗...11:15到就去交旗袋la~

 

一點幾同菜菜,蓉蓉,ar狗,Thomas & 朗一齊去健康

檢查ar...今次要入房check ar~本來都驚驚地ge,好彩

有人驚過我~呵呵呵!今次好好,冇事~but x朗就慘慘

地la~希望佢冇野la!




訪客留言 (返回 Doraemon520 的日誌)


蔡蔡 於 2007-08-20 07:55 AM 發表:
呀wing!
唔好意思哦!
咁遲先黎添!哈哈!
我果日買旗都係咁有人話冇散子!
但佢架褲袋出賣左佢!
哈哈!
朗朗,佢就唔好講啦!哈哈!
希望佢冇事啦!
咩我最耐喎!我都係因為個醫生炸嘛!
唔關我事架!
哈哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

遲黎唔緊要~有黎OK la!~^^~
係你最耐架la~你連吸&呼都做左20幾次ar!
呵呵呵~我5次咋haha!
朗朗冇事ge~有事點會睇兒科咁簡單ar!
比我原先估計算少野la~kaka
 
Posted at 2007-08-21 06:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Rosita 於 2007-08-17 07:15 PM 發表:
我賣旗果陣都有好多人話冇散子..一點就話趕時間..有點仲衰..當聽唔到我講野..真係有d唔開心嫁..不過唸到有咁多人買旗之後..就冇野lo..今次我都賣到好多牙!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當聽唔到果D又真係幾多架!
不過諗到我之前都係咁~就覺得冇嘜野la
有條友仔真係要鬧鬧佢ar!
叫佢買旗當聽唔到都算la~仲要扮睇風景慢慢行ar!
激死la~最後BoBo講左句......笑死我ar!
 
Thank You 留言ar!
 
Posted at 2007-08-21 06:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



紀紀 於 2007-08-17 01:18 AM 發表:
第一個留言!~~

冇去健康驗查le個決定而家覺得非常正確><~~

朗朗真係好慘,本來重以為佢有"暗病"........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒紀紀留言ar!
好彩我唔係入房最耐...
ar菜最耐ar!but都幾好`玩`ge
佢唔係"暗病"~只係某某處出問題haha!
Posted at 2007-08-17 03:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]