`.ω_____穎.ιn*G
http://www.xanga.com/your_love_520
Doraemon520
暱稱: `.ω_____穎.ιn*G
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
My feeling...
2010-10-15
2010-10-01
2010-06-04
快樂??
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 144
今日人氣: 17
累積人氣: 4923
站內搜尋
2007 年 8 月 22 日  星期三   晴天


申請到LA!!!!! 開心 分類: 未分類

尋晚同aR菜傾傾下電話提起寶藍閣......

係喎!成日唔記得申請寶藍閣ar~記得ge時

候又申請唔到!Luckily~尋晚多得菜菜幫我,

終於ok la!唔該晒aR菜呀!THX!

呢排我要上爆寶藍閣ar!搵到好多SJ&神

童ge相啊!!!!!實在太Happy la!↓神童ar!

 




訪客留言 (返回 Doraemon520 的日誌)


lamhei 於 2007-09-22 12:53 AM 發表:
搞笑神童:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都覺呢!慢慢發掘佢ge優點...haha!
Posted at 2007-09-28 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki9898 於 2007-08-31 02:35 PM 發表:
牙wing 你好努力喎^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩努力aR????
sor下~我唔明...
係上寶藍閣好努力ar???
Posted at 2007-09-09 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyochoi 於 2007-08-27 10:35 PM 發表:
wing,唔洗客氣哦!
哈哈!
我10粒定藍石呀!
好彩有送返俾我,若果唔係,我會心痛死!
哈哈
不過見係你就唔緊要啦!
我同紀紀成功培育一個elf!
撒花,撒花!
哈哈!
我仲係未整你個簽名!
強童,我會記得的!
等我睇完KTR同天方就去整下,難得我今日無截圖哦!
哈哈!
你係上面有咩唔明可以搵我呀!
同埋你可以唔洗打寶藍閣的全名咁辛苦哦!
我教你一個簡稱!
寶藍閣=BLG
你下次可以用哦!
我地有上BLG的會明的哦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

BLG簡單得多~THX!
 
宜家個簽名ok左la~再次thank ar!
個簽名整得幾靚ar!
我終於都過100 la!真係好ar!
我呢幾日一開電腦就去BLG la!
 
等我繼續上BLG宣揚強童先!
強童呢個組合真係ok架!
Posted at 2007-08-29 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Rosita 於 2007-08-23 12:21 PM 發表:
睇泥你真係好中意SJ喎!! ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然LA!`雖然我都仲未好了解SJ
不過我將會越知越多ge!SJ加油!
我要繼續睇SJ D野LA!~^^~
Posted at 2007-08-23 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]