10點幾起身...以為爸媽還未起來...原來早已去飲茶,,,正在回途上!=]
HEA""""左數個hour吧-v-
LUNCH......
HEA""""FAMILY出門....
搭的...什麼旅遊發展局循遊!封路\___/" ]]貴左HO多[[
<父子>""""還可以吧...好多make love- -
KARON KWOK著數晒!XDDDDD (講笑而已)
無流過淚..還想會頗感動呢!`
NIGHT"相信要開夜車了....凍僵呢!
**(TOP MODEL竟因HARRY POTTER延誤至12:20...都唔知睇啦"要趕功課=.={c忽}
|