今朝,,8點幾出門.....9點30 0係荃灣集合...有DAD's同事x1+DAD's同事's FDzx2....佢地好多肌肉although佢地上上地年紀*
搭BUS上去....之後去toilet先出發...期間,,比個人嗌停左我地...叫我地比佢take photo= =throw rubbish to rubbish bin-0-"因弟閃走左...由我補上=[]="with DAD+佢同事個FD.....無奈到爆
之後,,去完私家toilet就出發LU....好大風,,好舒服!!!!^^ BUT好似冇乜氣=v="quite tired.....我一直都行0係最尾= =影下相.....+順便抖下嘛XDDDD`
由10點幾開始行....行到4點幾5點......十分之慘!!!一路落山路,,d石時大時細,又滑喎....我都被KO左幾次T_T+ 行到小腿肌肉痛到死酸到死 @@ POOR ME!!!!!
終於到山下,,見到士多x1+TAXI...買2支野飲,,上車先走了....去左很近的大埔,,個商場大大的^^可是我腳很酸,無閒欣賞....去左食壽司&拉麵/\/\ 之後忍著痛,逛了一會,便搭火車去旺角轉巴士了......
這樣一肌肉勞損便至星期四~很可憐的!'
UM.......星期一至星期五的事也不說了~待會打星六+星日(即今天)
|