剩餘2天

進入倒數番學階段喇.....=V="好驚...仲未done homework"''

唔打咁多野喇"訓到10點,,之後睇碟.....then睇青出於藍...lunch,,On,msn wif KO2 & sok....睇天國....睇FDz xanga,,留cm,,補打日記"宜家被迫同弟出市中= ="

點算?!真係未做好功課.....\_______/"煩緊!!唔識作..............

END*-\/-"

----------------------------------------------------------------

去市中....食野"行佳...幫弟睇袋......去到BGW,,好豪買左個袋比弟= ="我都唔明點解買比佢-0-!

番到樓下個時,,落車...見到個a婆....搞到我好MIZ婆婆.......>/\<:番到屋企都好sad=C

宜家好憎弟.......佢實在好乞我憎囉!!!!!!!\______/

PS::破左個財政預算!!!!!!=[想買$10O0既野都要再計過=/\=


2006-08-29 03:17 PM- [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | ... | 433 | »