5個TAG"

TAG BY FAI&KO2

-填寫日期 : 20060807/\/\
♥的音樂 : 
古典樂為主吧..-U-"
♥的顏色 :

♥的國家 :    ITALY*EUROPE*CANADA*紐西蘭*AUSTRALIA
♥的汽車 :  MINI COOPER!!!!*V*
♥的休閒 : 
發夢=3="還有睇TV
♥的科目 :  '要睇邊個教BO!!嘻*LYP's CHIS,NKY's ENG,LSW's MATHS!!!!!^^
♥的甜食 : 
雪糕,chocolate,紫米露等等=D
♥的個性 :  最好跟我接近*XD
♥的口頭襌 : P   |<哈哈
♥的小動作 :
笑*囉

♥的習慣 :  睇TV,笑&諗野
♥的季節 :  秋``=P
♥的女人 : 
MA,POPO...朋友的都是"女孩子"吧XP
♥的男人 : 
BA,GRANDFATHER,公公...=)
♥的節日 : X'MAS掛../\/\
♥的定義 : 相方都真心愛大家..沒有謊言的...
♥的心上人 : 冇BO...
♥的家人 :  without細舅父,姨媽,三伯,五叔吧.....((未至於LOVE囉!!
有冇想♥的人 : 
想愛既??!暫時冇掛-3-"
你♥佢什麼 :  都冇...我點知個answer姐??!
佢既個性係點 :  同上

你對佢既感覺 : 同上T0O
TAG˙未做都做na!!蘇琪---未做BO你!!XP

TAG BY KO2

1 .  傳卷給你的是: KO2*
2 . 你和他是什麼時候認識的:  F.1
3 . 覺得他是怎樣的人: 傻婆+可愛
4 . 如果用一種動物形容,你覺得他像什麼: 白兔...好襯"夠可愛+精靈
5 . 你最想對他說什麼? 祝佢幸福^^
6 . 如果可以和他同遊,你最想去哪裡: 去旅行掛=\/="
7.  你和他有相同興趣嗎: 鍾意笑

TAG BY LING

1 .  傳卷給你的是: S!U L!NG..
2 . 你和他是什麼時候認識的:  F.1
3 . 覺得他是怎樣的人: 可愛...成日話自己高,,唔認矮XD
4 . 如果用一種動物形容,你覺得他像什麼: 倉鼠!!又CUTE又細粒*
5 . 你最想對他說什麼? BE HAP!(((((about血壓個度!!>0<"
6 . 如果可以和他同遊,你最想去哪裡:
去HK既everywhere~^^
7.  你和他有相同興趣嗎: UM...都係鍾意笑"

TAG BY黃惠

1 .  傳卷給你的是: 黃惠^^

2 . 你和他是什麼時候認識的:  F.1
3 . 覺得他是怎樣的人: 有時講野好有道理...有時又傻得緊要^^
4 . 如果用一種動物形容,你覺得他像什麼: 馬...好smart!!
5 . 你最想對他說什麼? 諗唔到.....-3-

6 . 如果可以和他同遊,你最想去哪裡: 去睇戲!!/\/\
7.  你和他有相同興趣嗎: 鍾意講笑...>v<

傳俾7位好朋友:: L!NG..KO2..FAI..YEE..黃惠..SOK..

[A.點人之事]

001.點你的人是誰? CHU>3<

002.佢係男定女? -睇個head係男...事實上係女XDD'

003.佢同你咩係? GD FDsS!!>V<
004.佢既性格點? 好LAZY!好鍾意上堂訓教!好鍾意sd msm
005.佢令唔令女/令唔令仔? 靚~=]
006.佢
你做過最深刻既事係? UM...上MS CHAN 堂訓教,,MS CHAN行過黎,,仲唔知醒!!

007.佢對你講過最深刻既事係? 話佢隔離個個好臭XDDDD

008.你對佢既感係?  可以好熟好FD..但有時又有d陌生咁掛/\/\"
009.你有冇
意過佢? 當然!!FD黎架嘛!!

 


 

10點起身...弟9:30就走左...!!THEN,,,ON>V<"睇BB狗first!!>3<唉...琴日冇on孵唔到呀....之後,,覆留言!!補打日記...就睇下人地日記...many TAG啦^^做做做..睇青出於藍....

晏少少打埋晏晝做左d乜-V-

---------------------------------------------------------------------------------

打again^^ 05:40pm"

一路都玩BB狗..(((小BABE*變左隻識行識走既蛋na...應該好快孵吧/\/\...同黃惠傾左陣....*V*講21號MK的事[[

又繼續反BB狗......之後好無奈,,4點30個時有1女人1小女孩禁門鐘-0-"之後我又好無奈咁望住佢......佢又乜都冇講,,之後就同個女講..."牙!!23樓呀...就走左".........超無奈咁關門= =''

宜家睇緊多啦A夢..一陣睇無頭東官! @V@"就係咁樣,,乜都冇做過,,就有1日.....唉"d暑期作業都未做...-[]-"仲有Book report x2 T3T"死喇..


2006-08-07 12:57 PM- [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | ... | 433 | »