14/7今日,,全家都在~~~朝早,,6點20就起身...沖涼哇....爽晒....THEN,,7點35出門~搭車.....呆((" 唉.......
番到去,,叫FAI陪我上2樓交野比林妙ling老師...朋朋出黎~嗌佢~笑!!^^ THEN,,猶疑左好耐,,最後,,FAI叫了......*3* THEN我說:::「琴晚陳佩雯打黎,,叫我交番呢個FORM....」之後,,,MS LAM以為我做prefect....問我有冇相....我又澄清.....-V-``最後,,就笑住落去lu......哈哈........月月月月太cute了~~XD
搵番佢地先....THEN,,LINE UP*仲未比番5566隻碟man2~嘻+\\最後,,嗌左我個name呀.....有獎拎??!呆晒XP THEN,,上hall先......KO2狂笑.....哈哈。坐低...wait and wait.....同身邊既人冇野講...........-O-"台上一路講...我就呆...有d都講得好好既!!
(((深究)))既時候,,後面d[[[1A]]]就爆粗......嘈!!.\ /." 到頒獎既時候,,上台lu......MUSIC全級第2名...呵呵"還是很呆呢............-0-" THEN,, 傻下傻下上去羅獎,, 影相…….^^” 校長講報告………. 講左唔開心既野唔好完全忘記,, 要記住個教訓.. 只要淡忘,,,SADDDd*
講完,, 就去左比禮物老師(((陪KO2…THEN上番課室….唔係有小息架咩??!-V-“
課室,,MS CHAN又講野…….THEN,, 派好多野……成績表來了….3B**進了!!^3^好開心呀………..27/203<<全級…26/42<<全班~比F.1有進步吧……之後,, 陪佢地去2樓拎書….. 傾傾傾….^^ 之後去左盈豐…. 睇書…呆again…咩事??!>/\< SKIP ALL*
PS: 不要再呆了….T^T 不要再想了….. 好嗎??! Said to myself….>/\<
PSS: 完成F.2,, 進入F.3,, 就要結束一切~我能做到嗎?! Said to myself too*/\*
PSSS:3B…我來了…>33333<唉………………
PSSSS: 最近好熱!!!!!!! 冷氣開不停……一郁就出汗呀!!~”~
|