FAI子生日*

FAI____HAPI B-DAY!!>3<"芷羚*兒童節快樂喔!!((特別FOR芷羚的"KA))

今日..係小學既"龍岡日"~((等如畢業禮吧~=V=''))而弟又不用領獎.........SO,,弟不用上課呢!!SO GOOD"=3=''

今天.....熱得很!!!!>0<"

一早回到去,,見到芷羚她們.....但以為她對我生氣,,SO.沒有過去"THEN....TALK WITH SO K((今天改的]]對那外星人紙黏土感到自豪呢!!哈哈*

THEN,,ENG..DICT...MISTAKE::1.....=3='' 

EPA"對那開sir感到厭惡!!ALWAYS想串佢!!>0<"太討厭了....

RECESS"鬧左橙一頓!!我都唔知點解無啦啦"發爛渣"...BUT,,唔鬧都鬧左..算吧~=_=''看不見朋朋呢!!徽----DOWN的!!

GEOG"派卷了....39.5/50"SO BAD!!-0-''衰衰的CHU姐.....高我1.5分就串串串串串我....!!衰ar!!*0*

MATHS::聽書麼??!聽也聽不懂......唉""    CHIN++嗌左我起身答問題......唔識"LUCKILY...冇好似陳嘉敏&陳俊x咁,,再答過~哈哈"  

LUNCH..起初跟徽什麼也沒說.........BUT"最後都冇事.......因為徽帶頭同我傾番偈......SO GOOD BA!!*0係紅高梁食呢!!呢次d野好少少呢""!!

A&D::交了那外星人版的蒙娜麗莎!!好唔捨得ar!!^^"THEN,,KOEY帶錯書......罰企"我好冇義氣的,,沒陪她一起站....-V-'' SO TIRED!!發現了0係紅高梁整親個膝蓋..原來流左好多blood..@V@"痛得很呢!!"  唉唉唉.. ((好似搞到界腳咁,,XDd"))

放學....BECAUSE 橙走了參觀.......SO,蘇琪都跟我們一起!!GREAT AGAIN!!>VVV<"KOEY&蘇琪看社際羽毛球..ALSO"得知了我們需要整broad....SO WORRIED la~驚整唔切!!THEN,,SEE到朋朋喇!!兩日冇見喇!!>3333333333<"佢傾電話ing.....!!看不清是那型號-3333333-''THEN,,整班老師一起走"FAI說他們應該是一起去飲茶吧~THEN,,走來走去"妤和極度弱智同學((YEE))都回來了~!!THEN"玩了水戰!!不熱了.....&舒服了很多呢!!>VVVVV<" 而芷羚&黃惠很早便走了........" AT LAST>>GO WITH KOEY & FAI!!在車上,,嘆冷氣!!快樂的事吧~哈哈-W-''

PS"FAI,,禮物後補吧~!!

PSS:明天去APM食飯呢!!是正經的事喔!!跟2,3伯兩家&堂大哥&堂大嫂吃呢,,是說一說嬤嬤的喪事......!!也當作是以前的做節吧~但無論如何,,我也很快樂呢!!BECUZ我已經祈望左好耐架喇!!要行行行行行行行行行街唷..KAKA*V* BUT,,看看時間的安排吧~

PSSS~煩中@@"


2006-04-04 06:42 PM- [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | ... | 433 | »