FAI番左HK喇!!>W<

琴日年初一,,,,拜年,,,,逗利是,,,,好多呢!!YEAH>V<"""  不過我同d堂弟妹"倒"錢,,,,,就輸左好多!!!而DAD同d伯父就輸左7百幾蚊,,,SO BAD,,,,夠我買好多衫衫喇!!>0<""""       [[[HAPI NEW YEAR 喔各位]]]"

今日冇出去拜年,,,,成朝都食野....之後,,,就出去睇戲....去凱都睇霍元甲.....GD牙d武打場面!!!最尾都幾感人呢!!!岩岩偷偷地開機!!睇到徽上左MSN牙,,,之後睇佢日記....原來佢番左黎喇!!好HAPPY!!!>w<      MIZ FAITH喔!!>3<

                               呢排DAD d脾氣好差,,,成日無啦啦鬧人.....>[]<"""   更年期嗎?? ^^""

               聽日番大陸,,,睇婆婆間新屋....話靚好多呢!!!聽日大舅父、表哥、表弟、表姐、弟、媽、婆和我一起上呢!!弟、媽和我住兩日先走.....YEAH,,唔洗對住DAD!!!嘻"

                                            GD NIGHT LA!!>V<" 唉"要遲兩日先打diary喇>0<"


2006-01-30 10:38 PM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
« | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | ... | 433 | »