唉~琴晚食食下飯,,,我DAD唔知係咪癡左,,,問我今日同邊個去邊度去做咩,,,係男定女,,,,之後咪答:::同女仔去市中心行街(((其實去睇戲,,嘻))),,,佢之後又講,,,,唔好拍拖!!!直至大學,,,完成晒學位,,,,先准.....唉,,好無奈....同女仔去街,,,就話我唔好拍拖.... =3=''' 今日同徽去街,,遲少少就出發喇~ >V< 天氣太好喇,,,所以0係屋企唔太凍!!! >3< 求其著件衫就去lu,,, >V< 再見,,,Maybe晚些先繼續講~
(續)[[:*
徽今日遲到牙!!! ><'''' 之後就慢慢行,,,,之後發覺好晚,,,就開場,,,就狂奔!!聽日先講,,,BYE....
|