| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-01-10  |
好吾開心...
點解會咁...
點解我用左成晚..會係咁
究竟我仲應吾應該睇落去...
好想知...
但知左又好痛苦...
點解會咁?!
幾時先會好!??
究竟有沒有一個時間會變好了??
我希望如此
也希望比他的信,他會明
|
刊登時間: 2008-01-10 07:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-01-01  |
新的一年.大家都要更加開心.幸福.平安.更加少不了健康啦∼!
2007年最後的晚餐
雖然沒有倒數,但都好開心笑口常開
■■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
◢■■◤ ■ ■ ■ ■ ■■■■
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
◥■■■ ◥■■◤ ◥■■◤ ◥■■◤
★☆★ ★☆★ ★☆★ ★☆★
★ 新 ★★ 年 ★★ 快 ★★ 樂 ★
★☆★ ★☆★ ★☆★ ★☆★ |
刊登時間: 2008-01-01 01:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
台灣涮涮鍋   |
痛苦的考試來臨中之開心的一天
中午處在痛苦之中(溫電腦),突然小婉子走了進來,建議去吃火鍋.經過多番商討,去了間'台灣涮涮鍋'.不錯不錯哦~^.^大學校園生活總要去豪一下的嘛
...要介紹給明年到來的同學仔們,當然要不斷地去嚐試.去享受.今天又豪了一餐,荷包瘦左而我就腫脹了,救命ar...睇怕我今個星期的伙食要節制一下,吾知要做幾多運動先可以減
返佢
...明天我可以起身去跑步嗎?睇下點.


|
刊登時間: 2007-12-30 12:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|