今朝一起身,已經差不多7:30了
時間緊迫,好快就換衫出門口
但係一出門口就想起好像有點東西沒有帶,係詞語本簿.....= ="
我入返屋企搵黎搵去都搵唔到.....咁就意為係書包度,跟住就走左la
這一來一回,搞到我要搭的士.....@@
點知返到學都係搵唔到......唉!
miss man就叫我lunch time去找她
跟住就如常咁上堂,
上it的時候,諗住會見到miss."lau"
點知轉左老師tim,又有個老師坐係我地後面,
佢既坐姿好怪.....唔知點咁,都唔知做乜
a&d畫下畫下就過左la
食完飯就去左搵miss man
等左好奈都唔見,就上堂先返@@
最後唔駛去加油.....
ih堂了,yau不斷改人花名,
笑到我地就死...
放左學之後冇乜野做
返左屋企抖左一陣,
就好似平時咁去左呀婆度
跟住再返屋企,玩左陣icq
今日就係咁完左啦
|