"男人 是用下半身思考的動物" 身為一個男性...我十分認同 ...亦都十分討厭,這種天性 要攻陷一個男人,佢ge下半身 必定是最易被攻下 只要佢ge下半身聽命於妳 妳就可以對佢為所欲為了... 男人...脆弱得可憐 真係唸唔通我點解可以為妳忍... 今日過得唔輕鬆... 只要見到妳個樣,心情就無辦法平靜 唔知...我仲可以忍多幾多日呢?? 因為...真係好辛苦.. 唔知妳又過成點呢...?