當傷害留在心裡...那快樂便不再存在
無盡的傷是人在這世界留下唯一的感言
只是我們要怎樣去發表而已
DryMAN
暱稱: {小丑』
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
最新文章
有時...我連人生目標係...
KFC
我想..回復正常
強丫!!!
發現一個好地方~
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 151
今日人氣: 22
累積人氣: 3230
2009 年 3 月 3 日  星期二   晴天


測死我na~><" 分類: 未分類

日日都有測驗呀...= =
真係覺得有d辛苦

好彩妳係這段時間離開了我
唔係妳一定奇怪...點解我唔搵妳~唔煩妳~
我好想架...但係仲係唔敢錦做
對手一停低...就開始掛住妳,唸下妳而家做緊咩
唸緊ge...又係d咩傻事..^^
唔知..妳知唔知道自己成日都傻下傻下架ge呢~

呢兩日唔得閒仲有一個原因
因為要食蛋糕呀...兩日食兩個cheescake...
好彩佢整得唔係好heavy姐~
唔係一定食唔店...至於味道呢.
對於一個新手黎講,算好好架喇
唔好灰心啦~

…其實我唔知道
唔見妳究竟係好..定係壞
今日好刻意錦回避妳ge眼神
...對我黎講,我已經係一件對自己好ge事
我好怕我會從妳眼知道一d野...
知道一d..我唔想知道ge野
也許時間..是一種解藥   也是我現在正服下的毒藥

如果我係妳...我都唔會知點做
比兩個人追...真係會唔知點做好
作為一個男性,我榮幸曾經有過錦樣ge經歷
所以,別說我不明白妳
我想妳現在所選的    應該和我一樣

仲記唔記得3月14日我問過妳夜晚去唔去睇話劇呀?
問妳哥日其實已經買左飛...
我唔想改變預約對象,因為只係想同妳去
那天晚上,希望妳會應約






訪客留言 (返回 DryMAN 的日誌)


ScOrPioChEnG 於 2009-03-07 09:27 PM 發表:
姐姐比cm先wo...
我諗會係一套愛情劇la...
你同佢去..
會比較`適合吧...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoki69 於 2009-03-03 10:49 PM 發表:
cm


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]