日日都有測驗呀...= =
真係覺得有d辛苦
好彩妳係這段時間離開了我
唔係妳一定奇怪...點解我唔搵妳~唔煩妳~
我好想架...但係仲係唔敢錦做
對手一停低...就開始掛住妳,唸下妳而家做緊咩
唸緊ge...又係d咩傻事..^^
唔知..妳知唔知道自己成日都傻下傻下架ge呢~
呢兩日唔得閒仲有一個原因
因為要食蛋糕呀...兩日食兩個cheescake...
好彩佢整得唔係好heavy姐~
唔係一定食唔店...至於味道呢.
對於一個新手黎講,算好好架喇
唔好灰心啦~
…其實我唔知道
唔見妳究竟係好..定係壞
今日好刻意錦回避妳ge眼神
...對我黎講,我已經係一件對自己好ge事
我好怕我會從妳眼知道一d野...
知道一d..我唔想知道ge野
也許時間..是一種解藥 也是我現在正服下的毒藥
如果我係妳...我都唔會知點做
比兩個人追...真係會唔知點做好
作為一個男性,我榮幸曾經有過錦樣ge經歷
所以,別說我不明白妳
我想妳現在所選的 應該和我一樣
仲記唔記得3月14日我問過妳夜晚去唔去睇話劇呀?
問妳哥日其實已經買左飛...
我唔想改變預約對象,因為只係想同妳去
那天晚上,希望妳會應約
|