好想好想有個人陪我講下心事丫>一< 有好多野同女朋友講又驚佢亂唸野,,驚佢擔心播 有冇人可以同我「談心」(= =") 呀?? 想個天落雨呀...真係好鐘意落雨哥陣ge心情 無論幾多次....雨都會陪我渡過唔開心ge心情 鐘意唔開心...我是怪人 也是奶形^^