當傷害留在心裡...那快樂便不再存在
無盡的傷是人在這世界留下唯一的感言
只是我們要怎樣去發表而已
DryMAN
暱稱: {小丑』
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
最新文章
有時...我連人生目標係...
KFC
我想..回復正常
強丫!!!
發現一個好地方~
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 151
今日人氣: 10
累積人氣: 3352
2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


終於都到喇.. 分類: 未分類

一個禮拜終於都過去,
我聽日可以搵妳喇...
就算到左而家,我都唔相信我失去妳
係冇辦法挽回ge事。需然覺得
可能聽日要面對多一次失敗...

呢個禮拜,我過得好輕鬆
唔洗有固定ge行程...唔洗有固定ge野做
多左好多時間...仲見左幾份工添
唯一會令我覺得沈重ge...就只有掛住妳

想搵妳幾多次...想見妳幾多次...我已經唔記得
但係始終都冇搵到...因為我冇膽
去知道妳同佢一齊ge事

每一日...都係屋企等妳上網
都係遊戲入面等妳on
但係成個禮拜,都只係見過妳一兩次
妳得閒哥陣....到底去左邊...
我已經唔想去估喇

尋日發生左一d比我估中曬ge野
對我黎講...一d都唔轟動
但係班當事人...就個個都唔開心啦
又係一個感情問題...而且,都係三個人ge問題
A君同B小姐係同一班ge同學,而C君,就係呢一班ge新生


A君係一個無聊而且鐘意玩人ge人,個個都知,佢賤格
B小姐,係班上面ge惡女,其實佢又唔係真係禁惡,
而且仲好玩得添...
最後,係C君,佢係同我好夾ge男仔,係班上面ge風雲人物
同好多同學都好熟。

講到錦,相信大家都知又係兩個男仔鐘鐘同一個人ge事啦~
而我..佢地3個人ge中間人....

好煩呀...點解要我黎做中間人喎!!?
我自己ge感情問題都未解決好,邊有心情理你地呀...

p.s. : 我估ge野...仲係禁準
         你兩個鐘意佢..我早就知道
         但係...如果我真係準ge話,希望聽日ge野我都會估中






訪客留言 (返回 DryMAN 的日誌)


大根 於 2009-05-17 11:40 PM 發表:
係米我地班GE新聞黎價?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔話你知..-___-
Posted at 2009-05-18 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]