每次鐘意上一個女仔
我都會係度唸...我有冇機會同佢去睇雪呢?
如果有,呢個人就應該會係我老婆喇...^^
會落雪ge國家,我去過,但係哥陣唔係落雪ge季節
自己都覺得好可惜...難得去到都冇辦法睇到雪
我就鐘意ge野...雪
今日上網搵圖ge時候見到幾幅雪境
覺得好靚,好想去哥d地方
玩下雪 影下相...
而家得返自己一個,又可以開始為自己ge生活目標努力lu~
不過我好清楚...我唔可以冇左愛情
因為我覺得愛情,係我情感裡面最重要ge一樣野
就睇下我忍到幾奈啦~係我就黎忍唔住哥陣
我會黎搵妳架喇...
睇黎走左一個我,對妳冇咩幫助..
仲有佢地係妳身邊..
我以朋友ge身份幫妳好唔好??
而家ge我可能會做到...做咩妳要禁傻
為左滿足人地,而折磨自己姐...
冇我係身邊,妳好似越玩越過火
開心係好,but唔好太過份啦~
我已經唔可以再管妳,照顧妳
妳要代我照顧好自己呀....
p.s. : 相信好快...我就會搵妳....
|