當傷害留在心裡...那快樂便不再存在
無盡的傷是人在這世界留下唯一的感言
只是我們要怎樣去發表而已
DryMAN
暱稱: {小丑』
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
最新文章
有時...我連人生目標係...
KFC
我想..回復正常
強丫!!!
發現一個好地方~
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 151
今日人氣: 18
累積人氣: 3292
2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


走了...還會回來嗎? 分類: 未分類

睇黎,妳已經搵到一個妳想要的男人了
但妳仍然是我平凡的生命裡面最重要的一個

妳一直想要ge...係一個妳又鐘意佢
而佢又對妳痴心,有能力養起妳ge男人嗎?
我唸佢係妳心目中,已經做到
就算我而家點樣去等,點樣去彌補
都已經冇辦法令妳返黎我身邊了嗎?
我ge過錯,已經係過去ge野,我冇辦法改變
呢幾日,依然掛念妳,而每次唸起妳
個心都會好痛...我幫緊兩個fd,令佢地係埋一齊
每一日見到佢地,佢地都都好開心,好滿足
而我係做完我ge工作之後,都會覺得...點解我識幫人
但係幫唔到自己....叫佢勇敢d去追
但係自己就一d都唔勇敢....

我對妳,就好似妳已經離開人世一樣
我只可以默默錦掛念...靜靜錦去幻想
想妳係我身邊,想妳掛住我,想妳愛我
一切...都只係我想
而一切亦都冇實現

而家我好鐘意咬自己手臂
因為妳以前成日都會咬我
but now....我只可以自己咬自己
我想專心錦去讀書,考好個試
但係我知道,冇妳係身邊,我冇力去做到最好
個心永遠都有一半飛左去妳度
每次飲左酒,我都會不停錦打信息
永遠都唔敢send比妳,永遠都有野唔錦同妳講
"妳可以做我女朋友嗎?"...包括曬一切ge說話
好短..好簡單,亦都好難係電話裡面講出口
今時今日,妳可能已係人地ge女朋友
過平繁ge生活好舒服,我唔想再將妳拖入複雜ge感情世界
我唔搵妳...係因為我冇膽   妳唔搵我...大概係因為妳唔需要我
就讓妳留我的諾言陪我過日子吧

一切,只想妳開心,只想妳輕鬆
我讓妳背負的回憶,已經太沈重了
...我愛妳,妳愛我嗎?

又換歌了~
李聖桀   你走了

p.s : 守著妳的誓言  鋒在笑






訪客留言 (返回 DryMAN 的日誌)


yoki69 於 2009-05-23 10:51 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]