識左妳半年有多喇
仲未試過同妳分開超過2個月
真係唸都冇唸過,過左2個月會點
妳身邊有好似幾多男人播,其實我身邊都有唔少女人
可惜丫...冇一個似妳
見到佢地,都有d驚,同佢一齊,亦都好唔慣
有人關心我...已經唔再開心
今日中午訓到死左錦,好彩留左係學校訓姐
如果唔係一定唔知醒,一起身就考電腦...攪店之後就即刻測數...
唔知測成點呢= = 有d驚
放左學就去左維記食通粉,好咸的說><
都係劉德記d通粉好食,下次同妳一齊去食啦~
妳都鐘意食通粉的...上次妳想食哥陣好似冇同妳去食...
睇到妳個blog d回覆,真係幾壯觀...忍唔住想攪下笑
妳會唔會好煩呢~?唔知點對我地好?唔緊要啦,我做好我ge野就好了
不用妳來操心^^ 妳都要呀,身邊健康先可以出國架
我比人罵了-_-' 因為冇照顧好身體
冇人管到妳架,所以...只有妳自己先可以照顧自己
仲有,妳個鎖,需要ge鎖匙...係妳自己
not us or the others
|