今日放工超攰..= =返到屋企就訓左
結果訓左唔係好奈就比部電話嘈醒左><
唔知點解會禁攰呢?可能今日冇停過手掛...
話你知我有幾瘋狂啦~今個暑假,有排挨
中午接到comebuy哥邊ge通知,佢地有興趣同我簽約
問我仲想唔想做...為左返學哥陣都可以有工返
我就應承左同佢地簽約...返6點~12點
但係我就放5點半..= =" 一日由9點做到12點,係米痴痴地呢?
下個禮拜就要開始d錦ge生活喇~爽死我
星期六日就仲有兩份partime等緊我,地盤&燈光音響
務求做到一至日無休,16小時全天侯開工
......冇曬時間唸其他野,正
唔知一個月會唔會過萬呢?^^"
|