尋日放工去左薯仔屋企...
點知佢條女上左佢屋企..囧
攪到我做左電燈膽好奈><
一路坐到11點幾 同佢地出去食宵夜
跟住肥曾黎左...with his girl = ="
得返我一個...single
身邊每一個朋友..得返我係single
呢種感覺...有d難受
個個都叫我快d搵返個...但係我唔想
男性朋友...叫我走 女性朋友...叫我留
我唸..我會簡留低掛
我試過完美放棄 的確很踏實
醒來了 夢散了
妳我都走散了
....只能說我輸了
也許是你怕了
我們的回憶沒有毁皺摺
你卻用離開燙下句點
只能說我認了
你的不安贏得你信任
我卻得到你安慰的淘汰
|