就黎成個禮拜喇~每晚4點先訓
8點起身 然後一路做到2點收工!!
爽~深夜哥2個鐘有1.5工
唔知有幾多呢??希望返學之前會有25$/h啦
不過而家真係好辛苦...睇埋醫生
d咳都係未好過><每日都唔係好夠精神
不過禁辛苦...都係值得ge~
因為...這樣真的給了自己一支很強很強的麻醉針
但係都係麻唔曬 可惜我已經冇辦法再將藥性加強lu
再強d...可能我真係要入廠陪公公lu!!
希望我公公可以快d出院啦~我知入面好悶的= =
今日終於比人用把口打敗左個心
比左個限期自己...9月30
9月30號之前 我都會等
等...已經唔會覺得辛苦lu
亦都唔會再期待妳會返黎
我唸呢個決定 可以令自己好過d...
期限到前...請讓我自己在思念裡沉淪
讓我自己想...我還是屬於妳的
我完全不知道..妳需要甚麼
但請妳容許我把我的一切..都給妳
就當是補償妳吧...
我已徹底絕望... 所以我甚麼也不再怕
不怕痛 不怕寂寞 不怕死
|