今日見到妳+左晴...=口="
囧左...
我問佢佢都唔知點解...
點解呀??真係估唔到丫
今日3點幾出左去同非洲安食野...
難得一日的夜假嘛^^all day off
跟住就同非洲啦~薯仔&佢條女一齊去左督波...
打左幾個鍾...ya 我勁左
之後7點鐘薯仔話要去食飯
同屋企人食...擺低左條女比我同非洲就走左去
無奈= =".......
之後一直都係同非洲吹水...冇理到珊姐
悶死左佢~冇計啦 我地講d野都唔岩佢嘴形
佢米冇野講囉
同佢地去左b+食野....岩岩坐低就比吳尚羲叫左去買鉅記
要買返大陸@0@米出左去陪佢囉
襯有d時間...米經過下m記囉
同佢買完鉅記...老笠左一盒蛋卷走^0^
完飯之後唸左好奈去邊...結果係落湖搵薯仔
去到之後就佢有佢同條女調情
我有我同非洲plan野...冇幾奈佢地就走左lu~~
我就同非洲傾到成11點先走 而家就要等個fd放工...
唔知佢放幾點= =做k場的....要問佢借魔術道具
唉...好眼訓呀><
我知..我只會等到9月..9月之後
我會堅持單身 去upgrade自己..等我有吸引力去吸引妳
|