當傷害留在心裡...那快樂便不再存在
無盡的傷是人在這世界留下唯一的感言
只是我們要怎樣去發表而已
DryMAN
暱稱: {小丑』
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
最新文章
有時...我連人生目標係...
KFC
我想..回復正常
強丫!!!
發現一個好地方~
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 151
今日人氣: 22
累積人氣: 3331
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


我只會等到9月... 分類: 未分類

今日見到妳+左晴...=口="
囧左...
我問佢佢都唔知點解...
點解呀??真係估唔到丫

今日3點幾出左去同非洲安食野...
難得一日的夜假嘛^^all day off
跟住就同非洲啦~薯仔&佢條女一齊去左督波...
打左幾個鍾...ya   我勁左
之後7點鐘薯仔話要去食飯
同屋企人食...擺低左條女比我同非洲就走左去
無奈= =".......
之後一直都係同非洲吹水...冇理到珊姐
悶死左佢~冇計啦  我地講d野都唔岩佢嘴形
佢米冇野講囉
同佢地去左b+食野....岩岩坐低就比吳尚羲叫左去買鉅記
要買返大陸@0@米出左去陪佢囉
襯有d時間...米經過下m記囉
同佢買完鉅記...老笠左一盒蛋卷走^0^ 
完飯之後唸左好奈去邊...結果係落湖搵薯仔
去到之後就佢有佢同條女調情
我有我同非洲plan野...冇幾奈佢地就走左lu~~
我就同非洲傾到成11點先走   而家就要等個fd放工...
唔知佢放幾點= =做k場的....要問佢借魔術道具
唉...好眼訓呀><

我知..我只會等到9月..9月之後
我會堅持單身   去upgrade自己..等我有吸引力去吸引妳






訪客留言 (返回 DryMAN 的日誌)


Sandra127 於 2009-08-02 01:58 AM 發表:
咩佢條女前佢條女後呀, 你唔識我咩, 死仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ScOrPioChEnG 於 2009-07-27 02:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoki69 於 2009-07-27 01:09 PM 發表:
冇呀- -今日先發現睇左佢個blog咁多次都未加佢fd
咪加番囉- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]