><..今日攪到中午落雨..我就叫左盈留低陪我食飯啦
點知佢男朋友呷醋..- -
攪到姊妹要同男朋友罵交@,@下次都係唔同佢食飯喇
因為次次同佢食親野佢男朋友都係錦...差唔多5分鐘就打一次比佢
金牛座男友有夠煩的.\_/.#
可能係我對佢好得濟掛...
佢男朋友感覺上超唔鐘意我
又係ge....3年裡面
我係佢身邊第一個出現ge男性朋友
又怪得佢地會唔慣ge
好彩氹男仔我都有一手姐~夠曬資格個人姊妹^0^
係我ge妙計之下...盈係一分鐘之內就氹返佢男朋友
希望佢地唔會散啦...佢男朋友 真係一個好男仔來的
可以3年都唔變心....真係好唔錯
唔知我得唔得呢???
|