今又同一位媽媽傾左好奈計
唔知d阿媽對住人地d仔係米都係咩都冇所謂ge呢?
因為佢都算支持我ge唸法 讚同我做緊ge野
就連我都知我而家做緊ge野係錯ge...佢都支持
虛偽...
但係比佢講一講..我個腦又開始郁
睇到而定ge我,,.做緊一d冇作為ge野
只係一味係度辛苦自己..跟本對我ge理想冇咩幫助
對我想識ge野...對妳...對我將來想做ge野
都冇幫助
我又浪費左時間??我真係唔清楚
我究竟應該做d咩...我先可以幫到自己..
妳覺得..我唔重要 但係妳對我 真係好重要
這樣會給了妳壓力嗎?不會吧...妳都不理我的
就連睇我個blog妳都好小好小啦,我點做人
妳又點會介意...都唔會影響到妳
哈哈~我唸呢個世界
都好小有我d禁衰ge人
態度話變就變...今身邊ge人都好難受
係我面具下ge妳 總會係得返自己一個ge時候出現
兩個幾月間...從未間斷
對我黎講算難受定係好事 我都唔知...
我唔知..我唔知..我唔知..
有太多太多我唔知ge自己了
我..到底躲在那裡?
|