哈~而家我唔係屋企呀
我係邊度有書^^睇緊書
(當然仲有睇人啦~~)
見唔到妳呀...只係望到一眼
望到一眼妳ge背影
不過...就算一眼 我都可以肯定哥個係妳
用白色橡根紮辮的就是妳吧
望到妳一眼...心滿意足了
睇左本好厚好厚ge書
講邊日出世ge人會係咩性格
星座運程方面ge野
本書話我原來係妳生命裡面...並唔係一個特別ge人
而妳係我生命裡面亦都係一樣><
不過呢d野信曬佢又唔係禁好ge係米?
哈哈~佢仲話我個妹係我貴人呢..佢害我就差唔多
(講笑咋...唔好嬲我= =")
係邊度有書打ge日記就黎到呢度啦~
記住...我最少差妳一餐飯架
如果可以 我想差妳好多..好多餐飯
|