當傷害留在心裡...那快樂便不再存在
無盡的傷是人在這世界留下唯一的感言
只是我們要怎樣去發表而已
DryMAN
暱稱: {小丑』
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
最新文章
有時...我連人生目標係...
KFC
我想..回復正常
強丫!!!
發現一個好地方~
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 151
今日人氣: 1
累積人氣: 3156
2009 年 9 月 16 日  星期三   陰天


既失樂...亦快樂 分類: 未分類

明明我就係一個唔識同妳溝通
唔識講野..唔識笑ge人
點解點解???妳仲要搵我陪妳
或者妳忘記妳生命裡面認識過我
我會好過d...

因為每次見到妳..我都有種說不出的難受
亦都有種講唔出ge滿足

妳   有好多朋友
要搵人陪妳,好似隨時都有錦
多我一個唔多   少左我..亦都冇所謂
所以既然我係妳識ge人入面最差ge一個
請妳唔好搵我   我會好辛苦
冇人明白ge辛苦

對妳  我唔識講笑
唔識同妳玩  唔識好多好多野
亦都滿足唔到妳   我只係想生活係幻想裡面
一步一步錦向住我ge夢想進發

所以...唔好妨礙我  我亦都唔想比人阻住我
我想一個人前進
見到我會唔開心ge話   跟據邏輯黎講
唔好見我或者令我消失係最好的

無論點都好..我想兩年後見到ge我
性格同而家...會冇乜分別
而識ge野   會多左好多

兩年後...我不想再痛
不想再被過去拖住
兩年   是給自己的懲罰
神啊....這樣  
夠了吧....別再玩我了






訪客留言 (返回 DryMAN 的日誌)


carlosgiveup 於 2009-09-17 09:36 PM 發表:
.
'咁又何苦呢..我都同你講左N次嚕
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ScOrPioChEnG 於 2009-09-16 05:31 PM 發表:
bin個ar @@?!!
-3-沈晚訓左ar' sorry
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]