當傷害留在心裡...那快樂便不再存在
無盡的傷是人在這世界留下唯一的感言
只是我們要怎樣去發表而已
DryMAN
暱稱: {小丑』
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
最新文章
有時...我連人生目標係...
KFC
我想..回復正常
強丫!!!
發現一個好地方~
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 151
今日人氣: 8
累積人氣: 3350
2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


誰又願意? 分類: 未分類

如果做緊一樣野...一樣你好鐘意 好鐘意ge野
你願唔願意做一世呀?

可能做呢樣野   並唔係禁辛苦  禁難
但係   我地都比時間嚇傻左
只要同"將來"扯上關係   就唔再相信感覺

一世...係一個負擔吧
可能所有"一世"  都係傷人ge謊言
傷別人    提起  也傷自己
所以如果要付出的話  說付出半世好了
現在沒有幾個誰能負上一世的
也沒有幾個誰在乎一世
時間...只是個人的浪漫而已
現實只在乎這一刻...與下一刻

有些現實總是經不起考驗...不斷在變
浪漫則不然  只是他以不同的形式出現






訪客留言 (返回 DryMAN 的日誌)


yoki69 於 2009-09-21 12:16 AM 發表:
人受傷過的話就會保護自己
的確 人只會在乎這一刻同下一刻
但如果呢一刻都唔開心
又點會有下一刻?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係掛...不過開心同唔開心   都要做人架啦
呢幾個月我唔覺我有真正開心過
但係我都係要過的
而家係  以後都係
我想搵出有咩令我唔開心
Posted at 2009-09-22 02:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sandra127 於 2009-09-20 11:22 PM 發表:
清楚自己做緊咩就得`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

妳get唔到我講咩播...唔明唔緊要播
唔洗扮明播
Posted at 2009-09-20 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ScOrPioChEnG 於 2009-09-20 07:52 PM 發表:
-___-" 講咩ar???....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好難明咩???
睇唔明米姐係話妳豬囉^^
Posted at 2009-09-20 11:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]