如果做緊一樣野...一樣你好鐘意 好鐘意ge野 你願唔願意做一世呀?
可能做呢樣野 並唔係禁辛苦 禁難 但係 我地都比時間嚇傻左 只要同"將來"扯上關係 就唔再相信感覺
一世...係一個負擔吧 可能所有"一世" 都係傷人ge謊言 傷別人 提起 也傷自己 所以如果要付出的話 說付出半世好了 現在沒有幾個誰能負上一世的 也沒有幾個誰在乎一世 時間...只是個人的浪漫而已 現實只在乎這一刻...與下一刻
有些現實總是經不起考驗...不斷在變 浪漫則不然 只是他以不同的形式出現