我受夠喇!! 實左頂唔順喇!!! 我唔要再係錦過喇!!!!!!!
我要搵野做^^ 冇工返太悶喇 又或者叫媽媽迫我去上d乜堂乜堂都好丫 等我學下野 夜晚太得閒喇....0o0" 個個都返緊工...唔知為乜 但係我就有工都唔返- -...哈 我真該死~