哈~今日係9月30呀
咩日子??估下先啦
係我最記得...而且好鐘意ge日子裡面
個天做左樣我好鐘意ge野!!
就係落雨喇!!!!~~今天會開心的吧
今日我一定會對自己好好..好好
因為兩年前ge今日 我應承左自己一定要記得今日
兩年...錦就過左兩年
相信下一個兩年都會一樣 好快就到
我會等的
今日有人病左呀!!冇返到學><
有冇事呀??有人同我講佢尋晚已經發燒了
要快d好返哦~我都幾鐘意每日都見到妳架^^
講笑姐~同我講返野我就滿足架喇
唉= =''
唔見左呀...
我唔見左條28寸腰呀...
呢排日日係屋企食飯 營養好得濟
條腰...又就黎30喇
記得我以前係屋企食ge日子...條腰係34架
我唔要呀><我唔要肚攬呀!!
反正都冇人攬架啦~keep下等我自戀下都好^^
開心ge顏色~紫色
|