無工開ge日子實在太無聊
so~為左減肥 上個禮拜日日放學都做運動
一三五游水...二四跑步
結果?星期六日返工肌肉痛= ="
超痛哥隻...推推下野左手冇曬力
今日妹子生日呀!!
祝佢生日快樂先~要驚喜!?
都唔知比咩妳好....姐姐妳又唔要-3-
好難估得中妳鐘意d咩架喎 比多小小時間我
人地份禮物我都未得閒攪咋...而家優先攪妳哥份
係米對妳好好呢~睇在妳生日份上咋
呢排個人都攰到發瘟
又冇心機 又冇體力 淨係有錢
有時間哥陣plan下自己d野先
有時間先啦下~自己一個 咩都唔洗趕
下個禮拜又返工...唉 又要做17個鐘喇
個人冇依靠...日子都幾難過
想比人關心 亦都想關心
只要我再堅強一點...相信日子會好過些的
想像越不可能的事...就越會在現實裡發生
所以我要制造絕對的不可能 給自己
雨是天空的眼淚嗎?
它在悲傷甚麼?為甚麼要哭得那麼慘?
也許有人看著天空哭得那麼厲害
卻會覺得開心 她...是個變態吧
但喜歡著雨的她...很不好受
因為雨 她控制不了
雨不來 她會不開心 談起雨 她會想著雨的不是
但只要雨來了 對她來說
甚麼...都已不重要 看雨...
是她最大的快樂
--Rainbow--
|