當傷害留在心裡...那快樂便不再存在
無盡的傷是人在這世界留下唯一的感言
只是我們要怎樣去發表而已
DryMAN
暱稱: {小丑』
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
最新文章
有時...我連人生目標係...
KFC
我想..回復正常
強丫!!!
發現一個好地方~
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 151
今日人氣: 14
累積人氣: 3288
2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


妹子~happy birthday^^ 分類: 未分類

無工開ge日子實在太無聊
so~為左減肥   上個禮拜日日放學都做運動
一三五游水...二四跑步
結果?星期六日返工肌肉痛= ="
超痛哥隻...推推下野左手冇曬力

今日妹子生日呀!!
祝佢生日快樂先~要驚喜!?
都唔知比咩妳好....姐姐妳又唔要-3-
好難估得中妳鐘意d咩架喎  比多小小時間我
人地份禮物我都未得閒攪咋...而家優先攪妳哥份
係米對妳好好呢~睇在妳生日份上咋

呢排個人都攰到發瘟
又冇心機  又冇體力  淨係有錢
有時間哥陣plan下自己d野先
有時間先啦下~自己一個  咩都唔洗趕
下個禮拜又返工...唉    又要做17個鐘喇

個人冇依靠...日子都幾難過
想比人關心   亦都想關心
只要我再堅強一點...相信日子會好過些的

想像越不可能的事...就越會在現實裡發生
所以我要制造絕對的不可能  給自己

雨是天空的眼淚嗎?
它在悲傷甚麼?為甚麼要哭得那麼慘?
也許有人看著天空哭得那麼厲害
卻會覺得開心  她...是個變態吧

但喜歡著雨的她...很不好受
因為雨   她控制不了
雨不來   她會不開心  談起雨  她會想著雨的不是
但只要雨來了   對她來說  
甚麼...都已不重要   看雨...
是她最大的快樂

 

                                                                                --Rainbow--

 

 






訪客留言 (返回 DryMAN 的日誌)


DryMAN 於 2009-10-26 11:11 PM 發表:
咁多錢比d我洗囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]