當傷害留在心裡...那快樂便不再存在
無盡的傷是人在這世界留下唯一的感言
只是我們要怎樣去發表而已
DryMAN
暱稱: {小丑』
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
最新文章
有時...我連人生目標係...
KFC
我想..回復正常
強丫!!!
發現一個好地方~
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 151
今日人氣: 10
累積人氣: 3381
2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


我的青春...為何燃燒 分類: 未分類

一年多之前...
媽罵著:做咩話劇丫?搞到鬼死禁晚,又唔身體,食一餐唔食一餐
             返到黎又唔訓,日日好似隻鬼錦返學,返到去又訓唔聽書
             連同屋企人講句野ge時間都冇...你係米發瘟丫?玩到禁盡做乜丫?

我做錯嗎?錯了吧....
那...我應該做d咩呀?
要我放棄我喜歡的...我可得到d咩呀?

沒有...甚麼也沒有得到
但   我還是放棄了...

後來我開始戀愛...找回了寄託
然後...
媽又罵著:拍拖黎做咩丫?你有咩能力照顧人呀?你有咩能力承擔後果呀?
                 你害自己..仲害埋人地呀!!拍拖你第時大把時間啦   而家ge
                 唔會係真架...讀下書  學下野啦...再唔係你就死去做野啦


又錯了嗎?錯了吧...
但我再放唔低哥種感覺   所以一直拍拖落去
而家比人非左...冇lu~唔再相信


錦而家...我下一件應該做ge事係咩呀?
我問媽:我沒了話劇   沒了女朋友...那我還有甚麼令我可盡心盡力做的?
             我應該做甚麼可不背叛自己的意願而又符合妳心意呀

媽沒再答我......
現在已沒了顧慮    我想..回到話劇的世界
那最少可令我的生命沒有白過
可是...我時間好像不多了






訪客留言 (返回 DryMAN 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]