一早起身,,,,
就同甘仔去補習,,,再同佢食lunch,,,,
由於肚痛,,,,所以去左長臂猴屋企解決,,,,,
之後再去mk,,,,
mk逼到傻,,,,買左2件衫,,,,
今日長臂猴再唔係路痴,,,,
但係我就變左路痴,,,,
哈哈xd