嗯!>.<哦都有成年都無打個日記喇!!!=3=今日終於打番喇!呵呵xd 今日好凍牙有d吾想返學
但系最後都番左!今日用左新銀包好Happy ^____^牙媽終於買比哦喇!thz d fd都有讚我個銀包好靚好滿足牙!跟住lunch去左老地方物料 eat 同左西聰,蕭公,張善衡,同埋聰聰1齊牙! kee∼ 食完哦陣我煲左1陣煙煙
然後,我返番去海邊塭西聰哦d 我特然0灑嘴囉!!有兩條友毛la la 串9哦地囉! 話我哋亂拋垃圾囉! 哦陣勁撚興囉!! 勁撚想打撚柒佢喎! T____T算la 西聰 下次1齊串9佢 la Xd xd 最後就坐的士返clsnp上物理喇! 完! ^______________^新銀包啊!Xd xd
|