聽日就2月喇!今日派左默書喇!=0=有95分 非常好 ==’’ 呢幾日好撚煩Lor明明話吾同你做fd咪吾同你做囉!咩你咁煩嫁-0-重叫你老母打比我囉!你無野牙!/_______\ 食錯藥牙!∼勁5開心牙!我就無灑fd喇!好想死牙!仆街!希望以後可以識到真正fd 囉 !∼不過算la吾開心 既野好快吾記得最緊要系開開心心XD!同坦希望我升到F.4 la 加油 ! 完!