^333^''琴日好Happy同家威去左mc打機!@.@玩左5粒幾機 play勁舞 系咁煲煙!=3=終之琴日好攰囉!
所以無打日記囉!! Sorry!
到左今日喇!今日好早起身6;00起左身喇! 吾系好攰喇! 跟住上左好多堂好悶!!∼好眼訓 最後都無訓到系咁sd短訊
跟住lunch同左^0^好many多人去左食飯!多左家威,豬皮,同埋青兒啊!勁happy牙!多左個新fd好Xd Xd
我以後會好好珍惜朋友嫁喇!-0-’’ 吾會好似以前咁! thz