昨天...眼訓了...冇打丫今日我有D吾happy 比人話囉 @.@ 勁無耐牙...on9
最後lunch嬲左佢哋><嬲到放學了...XD..咁系牙嘛....講野吾好講得咁過份牙嘛>.<嗯...最後都算左喇
/__\ oh..shit