今日夜晚約左嘉姐^33^玩去左食dinner....係鐵版餐好好味....之後去左行花市牙^0^
-0-''好多人丫行左半個鐘...好XDXD最後10:00去左天后食糖水...哈哈^33^
最後坐2A返屋企...-0-''